Menu
[02. 08. 2018]

Výpadek DNS pro síť KTKnet

Dne 1. 8. 2018 došlo k výpadku primárního DNS serveru, jeho provoz byl obnoven kolem 19:00 h. Za takového stavu obvykle domácí router nebo počítač zákazníka přejde k používání sekundárního DNS, některé počítače a routery však stále používaly nefunkční primární DNS, což se projevilo nedostupností stránek v internetu. Řešením je v takovém případě restart počítače i domácího routeru.

[20. 06. 2018]

Údržba kabelových rozvodů modemové sítě

V průběhu následujícího týdne bude probíhat údržba kabelových rozvodů pro síť KTKnet, přitom bude docházet k přerušení připojení do internetu nebo ke snížení stability připojení. Ukončení uvedené činnosti bude doplněno k této informaci.

Údržba byla ukončena 25. 6.

[15. 05. 2018]

Výluka služeb KTK

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. informuje, že 29. 5. 2018 proběhne servisní zásah na napájecím systému řídící technologie. V průběhu zásahu budou nedostupné televizní a internetové služby. Předpokládaná doby výluky je od 1:00 do 6:00 hodin. Děkujeme za pochopení. KTK

[01. 05. 2018]

Změna adresních rozsahů pro zákazníky KTKnet

V průběhu května dojde ke změnám zákaznických veřejných IP adres v síti KTKnet, původní IP adresy budou vyloučeny z používání k 11. 6. 2018. Dotčení zákazníci budou osloveni s instrukcemi k potřebným krokům na jejich straně.

[18. 04. 2018]

Změna servisních adresních rozsahů sítě KTKnet

Kabelová televize Kopřivnice bude provádět změny adresních rozsahů řídící technologie sítě KTKnet na nové vlastní rozsahy. V průběhu bude docházet k přerušení připojení do internetu a některých služeb, které se dotkne poštovního, webového serveru a servisních funkcí. Následovat bude přečíslování zákaznických rozsahů, zákazníci užívající veřejné IP adresy budou informováni e-mailem, kde bude uvedena jejich nová veřejná IP adresa.

[17. 04. 2018]

Změna smluvní dokumentace KTK

Vážení zákazníci,

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. upravila smluvní dokumentaci, na základě které poskytuje internetové a televizní služby. Jedná se zejména o takové změny, které vyžaduje EU v oblasti ochrany spotřebitele.

Dovolujeme si Vás informovat, že provedené změny se nijak nedotkly cen za poskytované televizní a internetové služby (měsíčních poplatků).

Vzhledem k tomu, že rozsah provedených změn je poměrně rozsáhlý, zejména v oblasti technické specifikace služeb, je podle platné legislativy naší povinností Vás informovat, že máte právo dle Zákona o elektronických komunikacích č. 127/2005 Sb. ukončit ke dni, kdy nová smluvní dokumentace nabývá platnosti,  smlouvu.

Novou smluvní dokumentaci najdete zde.

Pokud máte k této změně jakékoliv dotazy, můžete nás kontaktovat na e-mailu ktk@ktk.cz.

[07. 09. 2017]

Servisní zásah na řídící technologii

Dnes v 7:10 h v průběhu plánovaného servisního zásahu došlo k přerušení připojení do internetu. Připojení bylo obnoveno v 7:50 hodin. Za způsobené obtíže se omlouváme.

[13. 07. 2017]

Servisní činnost

Dne 13. a 14. 7. 2017 budou prováděny servisní úkony na kabelovém rozvodu a řídící technologii. Tyto úkony se dotýkají lokality Sever kde mohou nastat krátkodobé výpadky připojení v ranních a odpoledních hodinách.

[07. 06. 2017]

Snížená kvalita připojení v lokalitě Jih

Dne 6. 6. 2017 ve večerních hodinách došlo k závadě aktivního prvku kabelového rozvodu pro lokalitu Jih. Následkem bylo snížení kvality připojení do internetu, což se dotklo uživatelů kabelových modemů. Závada byla odstraněna dne 7. 6. 2017 v 7:25 h.

[27. 01. 2017]

Servisní práce na internetové síti KTKnet

Kabelová televize Kopřivnice provádí servisní práce na technologii, jež řídí provoz internetu u zákazníků, kteří používají kabelové modemy. V souvislosti s těmito servisními zásahy dochází k nočním (v cca 0:30 h) krátkodobým výpadkům připojení u některých domácností. O skončení prací Vás budeme informovat. Děkujeme za pochopení.

 
 
© 2008 KTKnet – Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o., Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel. 556 821 076, ktk@ktk.cz